2009-11-20

Misslyckad tjuvstart.


-Nice try, Grinchen... hehe.

6 kommentarer:

  1. Underbart! Och vad gott... det är till att ha tjuvstartat som sagt :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Helt fantastiskt roligt! Bästa stunden på dagen när man jobbat med fylle-drägg i 12-14 timmar och få sig ett asgarv innan läggdags! :)

    SvaraRadera
  3. Va? REDAN?!!!
    Har farsan varit på besök eller?
    ;p Chokladaskkungens okrönte son har axlat manteln! Saknar alla dessa representationsaskar man fick frossa i...

    SvaraRadera
  4. Hej Jerry, kul bilder! Titta på den här länken också:
    http://www.skenbild.se/html/html1/html2/html3/konsthallindex.htm
    Det är en utställning jag hade på konsthallen i gamla stan här i Stockholm för snart åtta år sedan.
    Jag lägger till din blogg i min roll på bildburen.blogspot. Titta lite på min pausfågel också, som jag lägger in när jag inte har tid att uppdatera på ett par dagar...du känner igen den.

    /Ingemar Edfalk

    SvaraRadera
  5. Hej alla och tack för era synnerligen trevliga kommentarer!

    Näh... farsan har inte varit nere, men visst saknar man chokladaskkungens överflöd av choklad...

    SvaraRadera